solo due cose

on Ott 23
in

× Back To The Portfolio
× Back Home

ENG

Demands of clients :

” Only two things to change our apartment .
Floor to remove their shoes at the entrance under the shelf empty – pockets, more rooms, who knows how we will live , a living room with a sofa to sink into that is not required to be of those of ” Design” , one of those hard .
Then a kitchen that needs to have a wooden floor is not , we are afraid of ruining the floor over time. On the walls, something that makes me understand to be in our kitchen.
Then a bookcase in the living room , a library that does not see much but who knows library , we like so much the libraries.
The bathroom must have “clean” lines , and must be an integral part of the whole house , we do not like to think like a different room.
Then the bedroom, then the study which is his place of work, but when I’ve got to put a sofa to be able to also sleep while he works . He does not like this , but I like to fall asleep while he works .
There is so much light , we no longer have much money to spend , but we would like a light that makes everything nice.

Good job ”

___________________

ITA

Richieste della committenza:

“Solo due cose per modificare un appartamento.
Pavimenti per togliersi le scarpe all’ingresso sotto la mensola svuota-tasche, più stanze che chissà come le vivremo, un salotto con un divano in cui sprofondare che non è necessario sia di quelli di “Design”, di quelli duri.
Poi una cucina che dovrebbe essere in legno ma noi non ci fidiamo, non vi seguo e vi chiedo una soluzione che non sia legno. Alle pareti qualcosa che mi faccia capire di essere nella mia cucina. Poi una libreria in salotto, una libreria che non si veda tanto ma che sappia di libreria, a noi piacciono tanto le librerie.
Il bagno pulito e come il resto della casa, non ci piace il bagno come una stanza diversa. Poi la camera da letto, poi lo studio che è il suo luogo di lavoro ma in cui io ci voglio mettere un divano per poterci anche dormire mentre lui lavora.
C’è tanta luce, non abbiamo più molti soldi da spendere, ma vorremmo una luce che faccia tutto bello.
Buon lavoro”

Silvia e Marco

»

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *